F O L L O W ER S

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 26, 2011

In years 2010...

3hb februari, siapa sangka dia yang aku sayang n kasihi pergi mengadap ilahi. Dia iaitu nenekku, masih segar di ingatan ku tentang dia, sume peribadi dia xpenah aku lupekan walau sesaatpom, walau sedetik pom...kekadang aku tersenyum sendirian bila mengingati dia, rindunye aku pada dia,hanya Allah yang tahu...pemergian dia tiada penganti... “mok, kaklong rindu mok sesangat kat mok. Kami semu rindukan mok...”
6hb jun, date ini berlangsung pertunangan adik pempuan aku angah v zulhilmi...terkilannye aku arwah mok xleh tgk majlis  pertunangan angah...tetapi sume ketentuannya, kami redha.
17hb September, date nie majlis pertunangan aku ngan en. Suami, hati nie sedih bila teringatkan kata2 arwah, “sempat ker mok tgk cucu2 ma ni?”.... aku ingatkan kata2 itu adalah sekadar pertanyaan, xsangka itu adalah tanda dia akan pergi meninggalkan kami sume...
22 oktober, date nie majlis akad nikahku berlangsung...aku gembira akhirnya berakhir zaman remajaku...”alhamdulillah syukur ya allah kerna kau permudahkan urusan kami ya allah” namun jauh di sudut ati aku aku terkilan kerna arwah tiada di sisi tuk berkongsi kegembiraan nie, tapi aku tahu dia pasti tenang di sane... (^_^)semoga rohnye di cucuri rahmat...
20 november, date ni angah akad nikah dan majlis persandingan kami... terimakasih ya allah kau telah permudahkan semu urusan kami ya allah dari a sampai z kami handle, Alhamdulillah tiada sebarang masalah yang kami hadapi, sume berjalan lancar.... sume kegembiraan adalah tuk ibuku n keluarga kami... 
21 november,  date nie majlis akad nikah adik lelaki aku,Alhamdulillah kami wedding in the year tuk 2010.... 
In this year, kami adik beradik kawen...alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi sume nie tuk mu ibu...segala2nya telah kami kongsi bersamamu ibu n arwah mok... (^_^)... thankz mum coz support kami adik beradik, tidak lupe jugak kepada kaum keluarga sanak saudara kami yang hadir pada majlis kami n menjayakan majlis kami....

No comments:

Post a Comment