F O L L O W ER S

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 6, 2011


Rabu, 0640 ptg…
7hb September,2011 lahir ler seorang bayi lelaki dengan berat 3.0kg di hospital perempuan raja zainab… comel sangat bayi tu, putih merah kulitnyer…Alhamdulillah thankz ya allah sesungguhnya aku bersyukur dapat bersalin normal, n bayi aku pom sihat. Tidak terucap dengan kata2 bila nurse letak bayi lelaki tu di atas dada ku. Ku tatap wajah bayiku n suami ku…kami sambut dengan airmata gembira. Kemudian suami ku azankan dia di telinga…sayu suara en.hubby…
Mengingati detik2 itu mengajar aku betapa peritnya melalui saat genting tersebut…tapi dengan kesabaran n ketabahan yang kau beri ya allah ku kuatkan semangat demi insan2 yang aku sayang…nie lah pengalaman yang tidak akan padam di ingatan ku sampai bila2… aku pasti rindu bila mengingatinya…
Now, my family is perfect…aku sudah jadi mama n en.hubby udah jadik aboh… bayi lelaki yang comel tu ku beri nama Muhammad Harith Zafran. Cantikkan nama nie secantik maksudnyer…semoga anak mama menjadi anak yang soleh…AMIN, mudah2an……

No comments:

Post a Comment