F O L L O W ER S

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 12, 2011

HERO KU...



nieler my hensem boy KHAIRI ASWAD...comel kan...ptg jumaat dia mai umh sorang2 dia terus datang kat cik long dio nie...n tunjuk satu benda nie....


"amik kat mane nie?" 
"ngan kak aina"
"ermmm...aku ape lagi kan...layan ler dia khairi nie,,,,benda yg dia bwak nie bukan dalam keadaan macam di atas,,,tu aku yang wat...hihi...
hensem boy nie ank sepupu aku,,,aku suka budak2 nie tambah budak yg xnakal sangat, kalu nakal aku memang xlayan...hihi...bukan xlayan takut aku nie xtahan ngan perangai die...tp hensem boy ni lain skit, dia nakal jugak tp ajaran mama dia, alhamdulillah budak nie kategori budak dengar kata... (^_^) 

pernah ler suatu ari tu aku tgk gelagat dia...dia ngah makan,siap makan dia letak gelas dia atah pinggan, then bawak g ke dapur, pahtu tahu x ape dia buat????

dia amik kerusi meja makan letak dekat ngan sinki, pastu dia nek n basuh pinggan ngelas dia...cerdik kan,,,...pandai mama dia mendidik...

satu lagi kalu amik barang  kat mane2 kena letak kat tmpat brg tersebut berada, xbleh sepah2...yg nie aku pernah tgk...dia marah mama dia...hihi...mama dia sdri pom kena marah coz paling bantal kerusi atah sofa, bukan letak elok2,hihihi... (^____________^)
hish2...so clever...


No comments:

Post a Comment