F O L L O W ER S

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

CHINTA HATI MAMA & PAPA


 
YA ALLAH, syukur alhamdulillah dengan izin mu aku dapat menimang cahaya mata yang pertama ku...tidak terucap dengan kata2 rasa syukur ini ya allah...bila kali pertama aku melihat zuriat kurniaan mu yang telah berusia 14 minggu...

aku dapat melihat semua kurniaan yg kau berikan...senyuman ku xlekang dari bibir nie bila melihat dia...tidak tergambar perasaan aku ketika nie ya allah...aku kongsinya bersama suami...betapa sayunya ati ini bila diri sendiri dapat merasakan debaran di saat menjelang menjadi ibu sedikit waktu lagi... (^_^)

buat masa kami tidak tahu jantinanye apa, so kena tunggu di hujung2 nanti...hihi...xsabar nk tahu boy or girl my baby, tp hubby xabih2 nk baby boy...xkisah ler boy ker girl ker asal baby kami sehat walafiat...




No comments:

Post a Comment